Saturday, January 15, 2011

kawan makan kawan

hanya kenalan yang ingin di jadikan rakan baik. yang hanya dapat memahami aku. tidak smua org dapat memahami hati masing-masing, tp sebaliknya berlaku adalah perkara yang tidak disangka sgt2. cerita hanya rekanan.

s,h, > r tolong la ko jgn terlalu CLOSE ngan a, ko dah macam rampas kawan aku pulak.. kite orang dah kenal lame, so ko dia baru kenal, kami terasa sgt seolah-olah ko penyebab kami jd semakin jauh, ape yg ko pakai yer sampai dia bole jd close ngan ko? aku x nak sebab ko hubungan kite org jd renggang. n hope ur understand, knape aku ckp kat kau mcm ni. aku tgok dia lebihkan ko jer kan. kite org mcm dia dah buang jer.

A > r, ko ni dah knape, senyap jer.. sepatah pon x nak berkata2. ( buat mcm biase )
r > A, aku ok jer..
A>r, tpkan knape sejak 2 menjak ni ko lain ar.. nape x mcm dulu ar.. dlu ok jer happy, ceria.. tp nape skrg dah x mcm dulu, aku ade wat salah ker.?
r > A, mane ade aku ok la,
A >r, yer ker.. cite sikit, ade masalah kongsi.
r >A, A aku rase kite x perlu truskan persahabatan kita ni, aku x nak ko kne pulau ngan mmber2 ko kerana aku, aku dah mcm rampas kau dari diorg,.. yer la aku x nk ckp la sape name mmber ko 2.. tp ko paham2 jer la. so start hari ni kite wat mcm biase, mulut orang susah nk tutup, x leh tgok kita bahagia, so terbaik kite jgn mcm dulu lg, aku ngan cara aku, kau ngan cara kau,.

A>r, pe ko ckap ni der, knape tibe2 ko ckp mcm ni.. aku x paham la, ape hak diorg nk ckp mcm 2, wtf..

start dari hari 2, kami tidak seperti dahulu lg, suka, riang dan bersama, just sebagai kawan biase jer, n bukan nya best fwn. aku pon x sangka kawan aku bole ckp mcm 2. knape smua ni bole berlaku, n knape baru sekarang aku baru tau. x pe la, smua dugaan dari Allah,.. thanks kawan. buat aku mcm ni.

start dari hari 2, smua nye berubah, dah x bole nk begurau, n mcm2 la.. n satu hari ade perkara yang aku nk begurau kat fb, tp pd dia aku begurau x kne tempat, padahal aku sajer2 jer.. nk begurau, suke.. tp dia take serius about that. satu mlm.


r > kau sayang awek ko x?
a > sayang ar.. ape ar ko ni.
r > dah 2 knapa kat fb relationship ko ltk nama aku?
ape bende ni? wtf.
a > la aku begurau la... nnti aku padam la,
r > ko suke kan tgok aku kne bahan ngan mmber2 aku,
a > dah2, aku x nak oasal fb kite gaduh.
r > ko tau kan aku putus ngan awek aku pasal fb.
dah 2 knape ko buat aku mcm 2,
cukup ar ape yg ko buat kat aku.
ko ni mmg kawan makan kawan la..
a > r knape ni, tibe2 jr...
r > is now offline......

n smpai sekarang r still wat x tahu jer.
smua berpunca dari salah faham tersebut. tp aku tahu n aku redha dgn ape yang terrjadi, ramai mmber2 x suke kat aku, n i understand what we do, not all people like.. i try my best to the best, kadang kala kita kne jaga ati mmber2 tp mmber jer yg kadang2 x penah nk jaga ati kite ni...
so moralnya,,,, biarlah orang nk buat ape kat kite, wlaupun dituduh KAWAN MAKAN KAWAN, kita kne bersabar. sbb x smua orang ada sifat sabar. sekian terima kasih, sebuah kisah hidup yg x de kne mengena ngan aku.. hahahha

No comments: