Tuesday, January 18, 2011

the first, the middle and the last...


the first

> what we want, sometime we cannot get it, but if we try hard to get it, inshallah we get it..
ada pepatah melayu mengatakan, hendak 1000 daya tak nak 1000 dalih, penantian satu peyeksaan, dan mcm-mcm lagi la, macam mana susah satu perkara 2, klu kita pandai dan smart untuk selesaikannya.. msti dpt juga. btol x. the first ni sbnarnya adalah program diet aku.. hahaha, x abis2 pasal program diet, hahaha, nk wat mcm mane, kita berkongsi cerita layan jer la. the first is time aku gemuk, mcm ni la gupenye... bersama ngan bobby kat times square kl.. baru masuk sem 1, quit cute gak la time ni.. wakakakka.. timer run very2 fast. sometime nk gelak pon ade bile tgok picha2 lame2, pernah juga aku berbadan besar satu ketika dahulu, skrag ni besar juga tapi tak la sebesar dahulu. huhu syukur Ya Allah. rakan seperjuangan, huhu, mcm nak bg syarahan pulak. time ni mmg aku sgt2 out of control dlm makan, jumpe makann sedap dan halal jer aku bedal, dah x kisah da time ni.. yer la kite sedang meningkat remaja nk kedewasa semua nya nak ditrynye. huhu. teringat time ni smua kutukan gelaran, dan mcm2 lg.. aku tempuhi dengan sabar dan penuh kesabaran, wlaupun kutukan seperti bergurau tp aku layankan jer.. dah mmg ternya mcm 2 nk wat mcm mane, walaupun sakit hati ini siapa yang tahu, melodi hidup yang aku tempuhi mmg betol mencabar. fuh... ( mengeluh bentar ) hahaha, time ni mmber aku mmg ramai, tp still rasa segan, mmm, aku faham knape org2 gmuk ni slalu difinggirkan, well sape la kami ni. erkkk.. hahaha
lg2 kalau pendapat kita org x mo ambik tau... :(.. just a dream jer la.

No comments: