Saturday, January 8, 2011

hanya tangisan dan air mata..

reality kehidupan yang still aku cari2, percintaan is the first thing that i should fine here.. but lain pulak yg dpt. tak tahu la dimana silapnya. n i don't know y, it so very severe, aku ni suke sgt melayan perasaan la.. hahaha.

kenapa smuanya tak mcm dulu lg.. happy jer aku... tp skrg smua telah berubah, dia sudah tidak seperti dahulu lg. mana silapnya.. atau aku yg silap, agak teruk aku ni rupenye... but smua nya ada hikmah di sebalik kejadian. setiap yang berlaku ada baik buruknya.

kisah per mainan hidup yang tidak ada kesudahannya, permainan cinta yang berkecelaruan. ya Allah berikan aku petunjuk, aku harus mencintai si dia, dan bukan mencintai dia. kalot juga difikirkan..
mcm mana harus aku lakukan. tidak lame lg tamat mengajian aku di poli ni. so hope aku akan ada di tempat baru nti dengan penuh kematangan, dan berfikir secara lg terbuka.. aku tak nk perkra yang sama berulang kembali.. cukup la apa yang terjadi kat sini. temapt yang baru, kawan yang baru dan ragam yang baru.. bermacam2 lagi.

betul ka bila seseorang dapat rakan baru, rakan lama akan dilupakan.. n what goes around come around.. or klu mmber dapat kekasih baru, mmber2 lain akan di sisihkan. OMG. ni la yg aku dpt rasakan sekarang. tp nak buat mcm mana bukan hak aku pon nk halang percintaan diorg.. tp aku cemburu n jales.. i dont know y.. mb sbb aku rapat ngan dia ni. n dah rase seperti disisihkan.

eh.. x tau la nk cite mcm mane.. tunggu part 2 pulak la..

No comments: